środa, 29 lutego 2012

Przyjaźń - według Was.


Na tym blogu pisałam w jednym poście o przyjaźni.Niżej widnieją wasze odpowiedzi na pytanie; Co to jest przyjaźń?

1.  
     K Przyjaźń- stan poczucia bezpieczeństwa psychicznego
2.       
Égotiste Przyjaźń to jakaś magiczna więź, która nie pozwala robić drugiej osobie krzywdy i która posuwa mnie do tego, abym o nią dbała. Mam jedną przyjaciółkę, chyba od zawsze, bo przyjaźnię się z nią odkąd pamiętam. To już chyba z 12 lat będzie? Oddałabym za nią życie.
3.       
alius. warto,warto :) ja zawsze chciałam mieć przyjaciółkę taką prawdziwą,jedną jedyną. ale gdy widziałam ją z kimś innym to byłam zazdrosna jak cholera. a po drugie kłótnie. przez nie straciłam do niej takie zaufanie,już nie mówię jej wszystkiego.

4.       
siostrzenica Przyjaźń ?
Przyjaźń jest dla mnie równie ważna co miłość do chłopaka/dziewczyny. Prawdziwi przyjaciele są jak rodzina, wspierają, kochają, są szczerzy, oddani właśnie nam. Kiedyś przeczytałam w internecie: "Prawdziwy przyjaciel nigdy nie przestaje nim być..." i muszę przyznać, że zgadzam się z tym, mimo to, że pewna osoba była mi najbliższą jaką miałam w życiu to kontakt się urwał, ale ja ciągle o niej myślę jako o najwspanialszym człowieku i najlepszym przyjacielu. Jest to przyjaźń idealna- dwie osoby dają i odbierają od siebie nawzajem ^^
nie wyobrażam sobie życia bez przyjaźni..
5.       
sue przyjaźń to z pewnoscią coś niezwykłego i coś co warto pielęgnować. Jednak nie warto tracić czasu na fałszywe przyjażnie, które opierają się na kłamstwie czy oszczerstwach ;)
6. 
Astrid Kiedyś przyjaźniłam z kimś od dziecka, wspaniała i pełna przygód znajomość. Skończyła się w okresie dorastania, bowiem znalazła sobie chłopaka i od tego czasu kontakt nam się urwał. Od tamtego momentu nie przyjaźnie się z żadną kobietą, faceci mają to do siebie że nie kończą znajomości gdy znajdą swoją drugą połówkę ( chyba że są zmuszani przez swoje kobiety). Moje relacje z mężczyznami są o wiele prostsze niż z kobietami, z prostej przyczyny - kobiety uwielbiają ubarwienia, facet powie chcę kupę, kobieta jest tak zawstydzona że nieraz wymyśli sto powodów by nazwać to inaczej. Uwielbiam tą bezpośredniość. Wzajemnej przyjaźni uczymy się całe życie. Od sześciu lat, przyjaźnie się mężczyzną, który nie tylko jest dla mnie wielkim wsparciem, ale znosi także moje humory ( pms, co u mnie bywa niezwykle widoczne). Przyjaźń, to patrzenie w tym samym kierunku, ale chodzenie różnymi drogami... Wzajemna troska i jest to na pewno fundament wielkich par, długoletnich małżeństw. Umiejętność szczerej rozmowy.
7.
JAC Ja się "przyjaźniłam" z taką jedną, ale zamieniła się w pełni po 13 latach na tanią lalę, której tylko popularność w głowie , a taka zawistna i zazdrosna... na szczęście mam kilka "dobrych" koleżanek, którym mogę dużo mówić i nikomu nie przekażą dalej, a co lepsze nie robią mi scen, że gadałam z jakimś kolesiem albo nie rozkazują mi jak psu. Przyjacielem jestem sama sobie :)
8.
pam przyjaźń to jak dwie osoby mają podobne psychiki i dopełniaja się nawzajem :)
9.
Oliwka Przyjaźń to dar, który dostajemy na całe życie. Ot cała definicja ;) Prawdziwy przyjaciel, nigdy się od ciebie nie odwróci :)
10.   
Aanjaa Przyjaźń? Więź między dwiema istotami, pozwala nam ona otworzyć swoje wnętrze, duszę przed tą drugą osobą. Przyjaciel jest przy Tobie mimo wszystko. :)
Ja miałam może 2 przyjaciółki w życiu... I 1 przyjaciela. Z jedną przyjaciółką poróżniły mnie opinie innych, które pchały nas do wzajemnej rywalizacji, której nie dostrzegałyśmy. Teraz bardzo chciałabym odbudować tą przyjaźń, trwała mimo wzlotów i upadków przez 18 lat. Druga przyjaciółka jest ciągle ze mną, wiem, że mogę na nią liczyć... W tym roku 19 lat przyjaźni minie ;) A przyjaciel? Przyjaciel nadal jest przyjacielem, ale dostał nową rolę - od 4 lat jest moją miłością :)

11.  
introvertx. przyjaźń.. a może lepiej przyjaciel - ktoś na kogo mogę liczyć zawsze, kto zawsze mi pomoże, gdy usłyszy złe zdanie na mój temat powie że to nie prawda lub przynajmniej zignoruje i wbrew temu co ludzie myślą na mój temat jest przy mnie.. można mu ufać, wszystko powiedzieć :)
12.
Meraja w życiu można w zasadzie rozpoznać tylko przyjaźnie nieprawdziwe - bo te się kończą. przyjaźń to ciągła walka o drugiego człowieka, o jego dobro. nigdy nie można przestać, bo wtedy pojawia się brak zaufania, kłamstwo, plotki i zazdrość. a fenomen przyjaźni polega na tym, że zależy dwóm ludziom na raz, tak samo mocno :) dlatego często odnosi się ją do miłości.
13.
wigga przyjaźń to coś niesamowitego, świadomość, że zawsze komuś możesz się wygadać, że zawsze ktoś znajdzie dla ciebie czas :) nie wyobrażam sobie życia bez przyjaciół!
14.
Niebiańska Przyjaźń...hmmm.Według mnie to taki ,,związek", w którym czujesz się bezpiecznie.Jest ona bez żadnych zobowiązań,ale jest to najlepsze uczucie jakie może spotkać młodego człowieka. Dzięki przyjaciołom nie musisz wszystkiego dusić w sobie.

15. 
loanne Przyjazn sprawia,ze czuje sie bezpieczna,kochana i rozumiana ...

16.
Paula przyjaźń- kiedy przyjaciel jest w stanie odprowadzić cię do domu pijaną/ego i powiedzieć twoim rodzicom, że to on cię upił ;)

17.
Inopportune . hmm definicja przyjaźni ciężko. Moim zdaniem, osoby, które się przyjaźnią powinny być sobie wierne, polegać zawsze na sobie ;d
18.
Kasiulcowa Ja mam jedną taką bliską osobę,którą mogę śmiało nazwać przyjaciółką jednak teraz chodzimy na różne uczelnie i niestety mamy dla siebie mało czasu.

19.
DuśkaA co do przyjaźni.. To według mnie to jest najlepsze co człowieka spotkało. Ja mam 3 przyjaciółki, ale to Andżelika, z ktorą przyjaźnię się od 7 lat jest przyjaciółką, za którą skoczyłabym nawet w ogień żeby ją tylko uratować. Z nią mogę się pośmiać, powiedzieć jej sekret, którego nie wypapla jak jedna z moich przyjaciółek (wybaczyłam jej to), zabawić lub poprostu pogadać. Wiem, że moja przyjaciólka mnie nie zostawi i się ode mnie nie odwróci. I za to ją uwielbiam

20.
black jeans chyba nie wierzę w przyjaźń... może nie, że nie wierzę... ale po prostu w moim przypadku, nie mam powodów do wiary. Chociaż z 2 strony mam siostrę, ona wie bez słów wszystko. tak, to może być to :) dziękuję za odwiedziny. również obserwuję.
21.
Marlen. Ja mam jedną, prawdziwą przyjaciółkę. ;)
                              22. 
Klaudia Nie wierzę w prawdziwą a przede wszystkim trwałą przyjaźń. Po mojej wyprowadzce, straciłyśmy kontakt z moją byłą przyjaciółką(o ile można to nazwać przyjaźnią). Minęło tyle czasu, a my jesteśmy tylko kupelami które widują się raz na miesiąc.
23.   
Anka czym jest przyjaźń?... chyba nie ma odpowiedniej definicji, to po prostu specyficzna więź porozumienia...:)
24.   
Halinka A przyjażń....? to albo JEST albo NIE MA.
25.   
frozenstylefrozen Przyjażń?
Bliska więź z innym człowiekiem. Ale mnie samej trudno określić czy ja już mam bądż nie. Osoba, która wydaje mi się bliska w pewnym momencie wydaje się zupełnie inna niż tylko w moim towarzystwie. :)
26.   
oliinek W pełni się z Tobą zgadzam. Nić dodać nic ująć :)


27 komentarzy:

  1. Przyjaźń to najpiękniejsze i największe uczucie jakie moze czlowieka spotkac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za przyjaźń ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;) dodaję do obserwowanych i w miarę ochoty zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dobree;D dodawaj cos nowego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje bardzo :) PS. Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak przyjaźń to niesamowite uczucie, lecz niestety można się na niej zawieść.

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjaźń jest dla mnie jedną z ważniejszych w życiu. jednak trzeba dobrze trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie napisane, przyjaźń jest wielka wartością:)
    zapraszam do mnie na Giveaway!:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie :)
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie napisane;) http://my-secret-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się twój blog ^^ < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. święte słowa :)
    wpadnij na imaginy o 1d :)

    OdpowiedzUsuń