niedziela, 5 lutego 2012

Wstęp

Nowy blog-Nowi ludzie. Ludzie o konkretnych zainteresowaniach. Ludzie wyrozumiali i sympatyczni. Ludzie chętnie wyrażający swoją opinię. Opinię jasną i spójną. Takie osoby mogą tworzyć i ulepszać zbiór tekstów,
ale też ludzi,czyli blog. Dzięki Wam będzie ten blog. Dzięki waszym komentarzom i uczestniczeniu w realizacji tego bloga. Sama nie wiem o czym będzie. Może o sporcie, może o modzie. Na pewno jednak o życiu. O otaczającym nas świecie. Będę pisała o mnie, o spędzonym dniu. Ale nie może zabraknąć  tu też waszych pomysłów,więc proszę piszcie do mnie,albo w komentarzach, albo w wiadomościach prywatnych. Nie był, to na pewno standardowy wstęp,ale właśnie taki sądzę, że będzie ten blog wyjątkowy.
"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą"
Tak,więc zaczynamy?



47 komentarzy:

  1. Fajna treść pierwszego postu :)
    Myślę, że pisząc takim sposobem-wyjątkowym- rozkręcisz blog. ^^ .
    Mądry cytat. Fajne zdjęcie ;)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów. (Będę twoim pierwszym obserwatorem i mam nadzieję, że nie ostatnim).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowaida się bardzo ciekawie ;) powodzenia w dalszym pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. szykuje się ciekawy blog ;)
    z chęcią będę go śledzić ;) hihi + dodaję do obserwowanych :P

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie zycze Ci powodzenia i wytrwalosci w bloggowaniu ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w pisanu, zycze sukcesow :) Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz ochotę- może poobserwujemy się? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,oczywiście za chwileczkę dodam się do obserwowanych na Twoim blogu i wyrażę swoją opinię w komentarzu:)

      Usuń
  7. Twój blog, to przede wszystkim Ty. To miejsce będzie odzwierciedleniem Ciebie i Twojej osoby. Twoje słowa, będą budować w nas własną wyimaginowaną wizję Twojej osoby, bo wszak tak różną w rzeczywistości a tak bliskiej naszym sercom... Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi milo :) obserwuje rowniez; )

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w takim razie w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz :)
    również obserwuję.
    Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. początki zawsze są trudne-sama to wiem bo od wczoraj tu jestem :)
    powodzenia! i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia i wytrwałości życzę! ; )

    Obserwuję.
    Było by miło gdybyś się zrewanżowała ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podoba mi się dzisiejszy wpis, uważam że masz talent do pisania. Ja zazwyczaj piszę notkę pare godzin, bo nie umię się zdecydować na jej treść.
    Dziękuję za komentarz i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja czekam na kolejny post ;) Owocnego blogowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawei się zapowiada ;) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ślicznie ;** Również obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;) również niedawno zaczynałam. A za komplementy bardzo dziękuję ;) Obserwuję Twojego bloga i mam nadzieje, że będziesz mnie odwiedzać czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witamy :) dodaje oczywiście ps, też nie wiem jak ja to zrobie he aż sie boje he

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje bardzo :) ja rowniez i powodzenia w prowadzeniu bloga!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekaawie się zapowiada
    Obserwujemy . ?

    OdpowiedzUsuń