niedziela, 3 czerwca 2012

Gwiazdy-autografy-polecam :)

Witajcie internauci!

Każdy z nas ma swoją ulubioną gwiazdę, którą chciałby poznać czy chociażby dostać od niej autograf. Moja przyjaciółka Kinga od dłuższego czasu zbiera autografy i sądzę, że bardzo dobrze jej to idzie. Jest to dość ciężka "praca" gdyż wymaga czasu i pieniędzy(znaczki, koperty). Ona jednak jest zdeterminowana i je zbiera. Czytając jej bloga możecie dowiedzieć się na jaki adres wysłać prośbę o autograf jak i znajdziecie tam adresy kilku gwiazd. Blogerką jest od kilkunastu dni więc proszę przywitajcie ją ciepło w naszym cudownym internetowym świecie. Oto adres jej bloga;

Jaką gwiazdę cenicie najbardziej? O czym prowadzicie blogi?
                            

33 komentarze:

  1. Świetna sprawa ze zbieraniem autografów, aczkolwiek ja nie mam jakoś takiej ulubionej gwiazdy:)
    Z chęcią poczytam bloga koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez zbieram autografy i wlasnie do Ciebie trafilam przez blog Kingi. Zapraszam do odwiedzenia mojego. http://www.kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa z tymi autografami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom. Ja tez kocham serial "pierwsza Miłość " ;-) Zbieraj,autgroafyn zbieraj ;) Fajnie hobby :D
    Świenty blog.
    autografy-ineczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię dużo gwiazd, np. Rihanna, czy Lady Gaga

    OdpowiedzUsuń
  7. ja prowadzę loga o wszystkim co mi wpadnie do głowy ciuchy, wycieczki, zdjęcia, jakieś moje prace, przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też prowadzę blog o autografach.Zajrzysz?

    http://autografyklaudii.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka to ja koleżanka z klasy wejdz skomentuj jeśli chcesz i obserwuj prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://cherrycolorcrazy.blogspot.com/
    zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam prośbe możesz mnie obserwować

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do mnie ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie tu, a co do notki - moim marzeniem, nierealnym z resztą jest poznać Jared'a Leto! ;) Będę wpadać częściej
    +zapraszam do mnie tylko--moj--psychiatryk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci żeby Twoje marzenie się spełniło. Uwierz w nie a się spełni.

      Usuń