piątek, 27 kwietnia 2012

Muzyka-Poglądy



Muzyka. Zespół. Piosenkarz/ Piosenkarka. Piosenka. Poglądy. Tolerancja.

Jeden lubi słuchać rapu, drugi popu, a trzeci R&B, czy Disco Polo. Bo każdy jest inny. Czy jeśli słuchamy rapu, to nie powinniśmy tolerować osób słuchających i tworzących pop? A czy jeśli słuchamy Disco Polo, to nie powinniśmy tolerować osób słuchających i tworzących R&B? Powinnyśmy tolerować każdą osobą. Szanować ją. Niestety w dzisiejszych czasach niekiedy boimy się przyznać, że słuchamy czegoś co nie podoba się innej osobie. Tak nie powinno być. Ja się z tym nie zgadzam. Kto powiedział, że piosenka pop'owa nie może mieć w sobie rapu?Nikt! Właśnie nikt! Jest takich piosenek wiele. Poprzez piosenki kompozytorzy, czy pisarze chcą pokazać, że można połączyć kilka gatunków muzycznych. Chcą oni by było więcej tolerancji muzycznej. Niestety niektórzy ludzi nie potrafią tego pojąć. Kilka dni temu przyszła do mnie koleżanka. Powiedziałam jej żeby włączyła piosenkę jaką lubi, więc włączyła "Hot right now". Następnie ja włączyłam "God Damn You're Beautiful". Niechcąco jednak włączyłam tą piosenkę z video, które posiada zdjęcia i filmiki One Direction. Moja koleżanka, gdy to zobaczyła, to lekko się uśmiechnęła, jakby zobaczyła nagle coś co jest tego warte. Ja zauważyłam jej uśmiech i spytałam dlaczego się uśmiecha a ona opowiedziała mi o One Direction. Powiedziała, że bardzo ich lubi. Podobają jej się ich piosenki, barwy głosy, zachowanie, cechy itd. Byłam zdziwiona po wysłuchaniu jej. Nie sądziłam, że może ona ich lubić, bo w towarzystwie szkolnych mówiła, że to geje itp. Spytałam jej się czemu wszystkich okłamała. A ona mi powiedziała, że nie chciała być odrzutkiem, kimś kogo nikt nie lubi, kimś kto będzie co róż obrażany. Dowiedziałam się też, że czyta ona opowiadania o nich wymyślone przez inne dziewczyny, które zamieszczają je w internecie. I one dodają jej radości i energii do działania. Przeczytałam razem z nią fakty w internecie na ich temat. Nie wiem czy są one prawdą, ale jeśli tak, to nie wiem czemu młodzież tak ich nienawidzi .Co prawdę moja koleżanka nie przekonała mnie do nich, ale szanuję ich. Robią to co kochają jak każdy inny wokalista czy zespół - śpiewają i tworzą piosenki. Może robią to tylko dla pieniędzy, ale nikt tego nie wie oprócz nich. Nie oceniajmy ludzi po okładce. Nie szukajmy wszędzie drugiego dna. Jednak nie można ich kochać. Żadnego wokalisty, czy zespołu nie można kochać jeśli nie poznało ich się osobiście. Ale nie takie poznanie - Cześc.Cześc. Tylko spędzenie z nimi trochę czasu. Poznanie ich osobowości i prawdziwego zachowania. Trzeba ich jednak cenić za to co robią, bo gdyby nie oni, to jak byśmy funkcjonowali? Ja nie potrafiłabym nie słuchać muzyki. Ona rozbudowuje wyobraźnię i pozwala odczuć doznania emocjonalne osobom wrażliwym na piękno muzyki. Nie chcę się za bardzo rozpisywać o muzyce, chciałabym poprostu abyście przemyśleli tą sprawę.Nie powinniśmy się niczego wstydzic, a cieszyc tym co mamy, tym co lubimy. Każdy wolałby przecież, żeby było więcej piosenek, melodii i ogólnie muzyki w świecie. Sami możemy tego dokonać swoim postępowaniem, bo kompozytorzy czerpią wenę z życia codziennego, z marzeń, z każdego człowieka. Doceńmy to.
Też tak myślicie?Jaki jest wasz ulubiony zespół/wokalista/wokalistka/piosenka?

2 komentarze:

  1. nie mm ulubionych rodz. muzyki , artystów , kocham muzyke i słucham tego co mi wpadnie w ucho i tego co ma przekaz , czyli rap . :D

    zapraszam : http://styleetvie.blogspot.com/ + obserwuje . :*

    OdpowiedzUsuń